-
SANELA ALIHODŽIĆ – BUDI SVOJA I OSTAVI JEDINSTVEN TRAG NA OVOM SVIJETU
Svako od nas rođen je jedinstven i poseban, takav kakav jeste, zar ne? Ali kroz život često izgubimo sebe. Zaboravimo ko stvarno jesmo, koliko vrijedimo i nažalost svoju snagu i talente zanemarimo. Kada sam započela saradnju sa Sanelom, nisam mogla ni pretpostaviti koliko ću se vezati za njen brend Budi svoja. Danas, mogu slobodno reći da se nas dvije nadopunjujemo. Ona vas podsjeća da ste sjajne takve kakve jeste, a ja da budete ostvarene i nikako drugačije, usprkos svemu što se bude dešavalo oko vas. Kako vas Sanela podsjeća na ovu važnu poruku, pročitajte u nastavku teksta. 1. KAKO SI DOŠLA NA IDEJU DA POKRENEŠ BREND BUDI SVOJA? Volim modu…
-
BRANISLAVA LAUŠEV – VAŠ USPJEH JE I MOJ USPJEH
Znate one žene koje u petoj deceniji svog života odluče biti potpuno ostvarene? Baš takva je i Branislava Laušev, hrabra žena čiju ćete priču čitati u nastavku. 1. KO JE BRANISLAVA LAUŠEV? Branislava Laušev je virtuelni asistent i certificirani copywriter. Po formalnom obrazovanju sam ekonomski-tehničar, a privatno sam majka dvoje punoletne dece, supruga, ćerka, snaja… Uživam u zajedničkim trenucima sa svojom porodicom, volim da putujem, šetam, čitam knjige, pišem, odgajam cveće, pravim i dekorišem slana predjela. A posebno volim igrati se svoja dva ljubimca (malinoe). Da me bolje upoznate ispričat ću vam kako sam postala to što danas jesam – virtualni asistent ili vam moderna sekretarica. 2. KAKO SI DOŠLA NA IDEJU DA PROMJENIŠ ZANIMANJE?…
-
MILICA VEKIĆ-Magičnom igrom riječi ostvaruje vaše biznis ciljeve
Statistike govore da samo 2% ljudi na svijetu, žive od toga što vole da rade. Jedna od njih je i Milica Vekić, moja koleginica kopirajterka. Radeći razno razne poslove i obavljajući različite pozicije u korporacijama, ideja o pisanju je nikada nije napuštala. Danas, Milica radi sa klijentima i pomaže da za njihove biznise što više ljudi čuje. I to na pravi način, baš onako kako zaslužuju. Poslušajte njenu priču. 1. KO JE MILICA VEKIĆ? Dok vam pišem ovu priču moja dva razigrana dečaka prave nered po stanu, a ja se trudim da ih ne čujem. Ponekad se umorim od uloge supruge, starije sestre i pravog druga, pa ovako sednem uz šolju vruće…
-
ANA ARANĐELOVIĆ – BIZNIS HOBOTNICA
Upoznajte Anu, na mrežama poznatiju kao Biznis Hobotnica. Zaposlena je u velikoj korporaciji i uporedo vodi svoj biznis. Dakle, u isto vreme je i radnica ali i preduzetnica. Da bi postigla sve u životu, potrebne su joj odlične organizacijske vještine, zar ne? Pitala sam je kako uspijeva u tome. Da saznate pročitajte priču do kraja. 1. Zašto Biznis Hobotnica? Zato što se, kao i ti, osećam kao neka hobotnica sa mnogo ruku, upravljam raznim životnim ulogama – kuća, deca, preduzetništvo. Imam i “regularan” posao dok gradimo svoj biznis sa strane. Kad dobro razmislim, od kad znam za sebe bavila sam se sa više stvari u isto vreme. Uz osnovnu školu paralelno sam išla i u muzičku. A pored…
-
DRAGANA REPAC – VIRTUELNI ASISTENT
Zatrpali ste se poduzetničkim obavezama i sve vam se čini da nikada to nećete privesti kraju. Kupci vas vuku za rukav. Na drugoj strani je vaša porodica. Trčite tamo amo. Ne znate jeste li pošli ili došli. A odmora ni na vidiku. Na tren zastajete i razmišljate. Kada bi bila, barem jedna povjerljiva osoba, da vas jasno čuje. Da vas razumije. Da zna tehničke stvari bolje od vas. Da joj je administracija jača strana. Da obožava da rješava tuđe probleme. Hmm, da vam je sada čarobna Aladinova lampa pa da iz nje iskoči ona. Da, baš ona. Ta vaša desna ruka. I gle čuda. Niti je ovaj web čarobna lampa,…
-
FITNESS ANNY – TRAJNO SKIDA VIŠAK KILOGRAMA
Priznat ćete da vas je, barem jednom u životu, mučio višak kilograma. Mi žene, inače smo opterećene fizičkim izgledom i često zbog tog viška, nadutosti padamo u depresiju. Nalazimo milion mana i izgovora. Udaramo sebi na samopouzdanje. Sputavamo same sebe. Postajemo nezadovoljne i nesretne. A ako dublje zarovimo, vidjet ćemo da to nije samo zbog viška kilograma. Razlozi su mnogo dublji. I na njima se itekako može poraditi. Niste same i zato ne brinite. Zamolit ću vas da pročitate tekst do kraja i otkrijete efikasno rješenje. Sa tim problemom, koji muči vas, suočile su se i hiljade žena koje su bile na programu vježbi kod Fitness Anny. Da vas ne…
-
KRISTINA BEGANOVIĆ – PRODAJA JE UMJETNOST
Prodaja je vještina s kojom se niko rodio nije i na koju većina ljudi ima mučnine u stomaku. Možda upravo i vi prevrćete oči na ovu riječ, ali tu sam da vas povedem kroz pravu umjetnost prodaje sa Kristinom. I u nastavku teksta ću da vas upoznam sa ovom izvrsnom ženom, majstoricom prodajnih vještina. 1. KO JE KRISTINA BEGANOVIĆ? Kristina Beganović je trener prodaje i komunikacionih vještina sa 12 godina iskustva u prodaji u svim sektorima prodaje. U prodaju je ušla sasvim slučajno i to je postao njen životni poziv i neopisiva strast. Kada pomislimo na prodaju, nama se želudac okrene, a Kristina to obožava i radi sa lakoćom. Odluka…
-
ZA VAS KOJI ŽELITE DA ŽIVITE OD TOGA ŠTO VOLITE DA RADITE
Donijeli ste važnu životnu odluku da živite od toga što volite da radite. Nalazite se na sredini puta. Pročitajte više u nastavku.
-
MEDINA – Prirodna kozmetika od smilja
Volite čitati emotivne životne priče i priče o tuđim uspjesima. Pobjedama. Iz tog razloga djelim sa vama priču kako je zapravo nastala MEDINA prirodna kozmetika od smilja. Priznat ćete da na društvenim mrežama sve izgleda divno i bajno, dok je u stvarnosti potpuno drugačije i ljudima bliskije. A tu stvarnu priču samo hrabri ljudi spremni su da ispričaju i pokažu je svijetu. Pa hajde da počnemo. Kada se Medina susrela sa ljekovitim biljem Medina se još kao dijete vezala za prirodu i ljekovito bilje kroz šetnje sa roditeljima po obližnjim planinama i šumama. Njen otac je bio profesionalni kuhar i naučio je kako da koristiti samoniklo bilje u ishrani. Umro je iznenada i to je bio…
-
ŠTA VI PRODAJETE
Na početku ste izgradnje vašeg brenda ili postojite već dugi niz godina. Želite da vaš marketing sadržaj prodaje za vas? Marketing od vas prvenstveno zahtjeva da razmrsite šta vi zapravo prodajete. Da li prodajete proizvod ili uslugu nije jedini odgovor koji treba da date vašim kupcima. Ovdje se ne radi samo o suštinskom pitanju da li je to što prodajete usluga ili proizvod, već kome prodajte, kako utiče na svakodnevnicu, kako mjenja život vaših kupaca da li oni stvarno žele i mogu da plate to što vi prodajete U nastavku teksta polako ću vam objasniti zašto su vama važne informacije šta vi zapravo prodajete. 1. KOME PRODAJETE TO ŠTO PRODAJETE?…